Americans can't drink like swedish girls can

Hejochha.
Nasta kille for min del var en lang amerikansk kille som hade ett stort och fint hus. Aven har dracks det en hel del och tack vare nagra drinkinggames fick vi alla ta av oss en del klader.
Alkohol och lattkladda manniskor kan bara leda till en sak.. Mr America lyckades blir riktigt riktigt berusad och jag lyckades bli overtalad att folja med till hans rum. Dar det redan lag tva person och sov. Nja, jag gillar inte riktigt att ha sex med andra manniskor i samma rum. Nar jag knullar vill jag att det ska ga vilt till, harda tag och mycket ljud. Min berusade amerikanare verkade daremot inte ha liknade problem...
Vi hamnade i sang och borjade pilla nar han plotsligt mumlar nat som lat som " hghrj, hold on i hsgfg" okey tankte jag. Sen fick han plotligt brattom fran sangen och skulle ut pa balkongen. Efter ett tag kom han tillbaka och borjade pilla igen. Jag forsokte saga att nej, jag kanner mig inte riktigt bekvam med massa andra manniskor i rummet men han hade svart att lyssna... Nar jag tjatat om att han maste vara tystare for 100de gangen tankte jag att va fan, och sa borjade jag tjata om kondom istallet. Som ni sakert forstar var det inte mitt basta sex och jag tyckte synd om de manniskor som var tvugna att lyssna till det.
Morgonen efter upptackte vi alla vad han hade gjort ute pa balkongen mitt i natten da det lag en stor spya nere pa terassen...

Sorry Mr America, men du ligger pa botten av min sexlista.

Daisy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0