Bartender banging



Dar var han, sexig, snygg och sa dar harligt lammkottig! Den 21-ariga bartendern, vars smala slips och hives-stil gjorde mig knasvarg. Lite flort pa hans rast, och han var min!
Vi gav oss av hem till vart hotell och borjade kyssas och ta av varandra kladerna. Javlar vilken kropp! Mmmums! Smal och valtranad.
En av de forsta grejerna han gor ar att pilla in fingret i anus pa mig! Jag menar, vad ar det med killar och rumpan..? Och pa ett one-night-stand? Okej, tankte jag, det kan ju bara bli battre...
Da drog han fram 'lillfingret' och forsokte trevande fa pa kondomen som konstant gled ur handen. Ja, vad kan man forvanta sig av ett lammkott? Men hans otroligt heta yttre vagde minsann upp!
Nar de andra fyra tjejerna kom hem till rummet och lagt sig, borjade vi igen, och den har gangen gick det mycket battre, sa bra sa att Daisy holl pa att ramla ur den ovre badden pa vaningssangen! Hon fick minsann halla i sig... Han kanske inte var sa erfaren, men jucka kunde han!
Tack vare detta heta lammkott fick jag urinvagsinfektion (och sakert tio olika konssjukdomar for att kondomen inte var pa), men det var ett harligt ligg att inviga resan pa!

Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0