Daddy daddy

Ok, dags for mig att skriva mitt forsta inlagg!
Jag ska beratta om mitt forsta ligg har pa resan. Han var en man sisadar 10 ar aldre an mej och vi traffades via en kompis kompis. Vi bodde hemma hos honom nagra dagar och forsta kvallen drack vi alla en hel del, det avslutades med stripppoker och jag blev givetvis nastan genast naken. Som den gentleman har var hamtade han en filt at mig, drog mej tatt intill och la filten om vara axlar. Han stack in sin hand for att kanna pa min brostvarta samtidigt som han viskande fragade om det var kylan eller han som gjort den sa styv...
Vi hamnade i sang och det gick ratt hett till, jag borjade suga pa hans kuk och han hann saga nat i stil med "ah,ah vanta du kanske..." sen kom han. Jahapp. Han ville garna fortsatta efterat men det var mest jobbigt eftersom han inte lyckades fa helt stand.
Dagen efter blev battre. Eller ja, dagen borjade med att hans 3ariga son kom och la sig med oss i sangen...hmm, inget morgonsex alltsa.
 Sen akte vi pa en lang utflykt och nar vi kom tillbaka somnade jag i hans bil. Efter ett tag kom han och vackte mej, da hade han tappat upp ett hett bad och tant massa doftljus i badrummet. Romantiskt! Vi myste i badet och han fick mig att komma till tonerna av Kings of Leon.

Daisy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0