Herr Sexig

Herr B var en fruktansvart sexig, mork, 33-arig kanadensare som jag traffade pa en bar i en av varldens alla huvudstader.
Ett valdigt klassiskt uppraggande av blickar och leenden.
Vi borjade ta av oss kladerna redan i taxin pa vag hem till honom. Jag kande hur taxichaufforen satt  och sneglade i backspegeln.
Hemma hos honom gick det vilt till. Efter att ha fastnat i trappan upp till hans rum tog vi oss antligen in till honom och kladerna akte av...
Morgonen efter vaknade jag med solen i ogonen och aningens forrvirrad over vart jag hade hamnat.
Nar jag vrider mig om i sangen ser jag den otroligt sexiga herr B.
Han maste ivag och jobba, sa efter ett hett morgonsex skjustar han hem mig pa sin motorcykel. Inte helt fel.
Resterande dag ar jag inne i en het dimma av minnet av den sjukt sexiga Herr B.
Kanadensare hamnade helt plotsligt pa nr 1 pa min lista!

-Dawn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0