Desert

Ja horrni, nu har det varit lite torrt pa sexfronten ett tag for min del.
Det narmsta jag har kommit sex var saklart da jag hade mens. Fast det var nog lika bra, det var en svensk som hade blicit kandidat isafall. Han hette Bjorn- kan det bli mer svenskt? Vi hanglade ute pa gatan, han pillade mellan mina ben, med min handvaska som skydd for att ingen skulle se, och vaste i mitt ora att om jag inte hade haft mens skulle han ha knullat mig, och jag skulle vara det basta knullet jag nagonsin haft.
Kat, full och hog pa legal highs mumlade jag nagonting i stil med att "jag tvekar inte en sekund pa det.."
Sahar i efterhand kan jag med all sakerhet saga att han antagligen inte skulle varit mitt basta knull.

Mer hangel har det blivit, naste man att falla offer for mina lappar var en irlandare, sot som socker.
Han vaste inga snuskiga ord i mina oron, men tur var val det, jag tror inte jag hade blivit sa tand av att hora snuskigheter sagas pa grov irlandska.

Det var det, nu haller jag tummarna for hett sex, och det snart!!

X Lily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0