Fot i ryggen mitt i akten.

Nu har vi varit ivag pa en riktig campingresa i sann 70-tals mjukporrfilms anda.
Det var mina fyra vanner med respektive. Och jag. Utan respektive.

Jag fick aran att sova i campingbussen tillsammans med Daisy och pappan hon bangade tidigare pa resan.
Forsta natten trodde jag pa fullaste allvar att dom skulle sova och inget pillande eller humpande.
Ha! Vaknade mitt i sexakten av en spark i ryggen och tva nakna rumor 10 cm ifran mig. Det var som att titta pa en porrfilm live (dock utan allt cheasy porrfilms ackel som att spotta pa varandra for att gora saker o ting vatt osv. Om nagon kille faktiskt gor det, och det inte ar en porrfilm sa SLUTA. Ingen vill bli spottad pa).

Andra natten tog jag mitt fornuft till fanga och satte i oronproppar. Tack gode gud for det, eftersom vi alla var lite parokta, sa gick det extra vilt till. Den natten slapp jag iaf hora stonen och smackandet.
Men istallet for en dunk i ryggen sa anvandes min rygg mer som ett stod for att pappan skulle kunna stota annu lite hardare i min van Daisy.
Yes. Och jag lag dar, med oronproppar och latsades sova.
Smatt traumatiserad men glad for andras skull ar jag nu redo for att ge tillbaka!

Dawn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0