Gangsta

Lat mig beratta om mitt forsta ligg pa resan.
Han spelade svar, tog knappt i hand. Men listig som jag ar fick jag honom att blomma ut, till en helt ny manniska!

Nog om forforingsteknik, nu ska vi snacka sex!
Jag hade oturligt nog min roda vecka, en bomb som alltid ar lite knepig att slappa, men nagot som maste goras. Sagt och gjort, han hade inga problem med lite extra flode!
Kor hart! Lattare sagt an gjort. Med mens ar det ingen dans pa rosor att kora vissa stallningar. Doggystyle gor ont, att rida gor ont. Ungefar allt utom missionaren gor ont. Jag klagar val egentligen inte, jag gillar nar mannen far gora jobbet, men det kan latt bli lite enformigt.
Men jag ar nojd, han var inte en av dom har dryga javlarna som ska dra ut pa sexakten sa den blir flera timmar lang. 
Och hans snopp var sadar alldeles lagom storlek!

Nojd och glad korde han hem mig dagen efter, och som tack lamnade jag en blodflack pa hans tacke!

x Lily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0