Herr acklig harig rumpa.

Herr B traffade jag via killen vi bodde hos ett par natter, han var med kladerna pa en en charmig smasot 23-arig kille.
Utan klader visade han sig vara en osexig harig tjock kille med en ful rod liten snopp.
Pa morgonen efter, nar det var ljust i rummet vande han sig om och skulle kliva upp ur sangen. Da sag jag den fulaste ackliga pyttelilla rumpa jag nagonsin sett.
Da ville jag bara dar ifran.
Men istallet lyckades jag pa nat satt bli inbjuden pa en lunch med han och hans pappa som jag bara inte kunde ta mig ur.

Sa till sexet. Det var med tankte pa omstandigheterna helt ok och jag lyckades komma, men gud sa avtand jag var efterat. Kom pa mig sjalv att mitt i allt ligga och tanka pa den andra Herr B, Herr sexig B.

Men jag kom iallafall. Sa sexet var inte helt i onodan.
Men fick jag chansen att gora det igen skulle jag INTE gora det.
Denna Herr B var en san kille som man bara har lust att sopa undan minnet av. Sopa undan minnet av hans lilla roda snopp och hans hariga lilla rumpa.
Usch.

-Dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0