Hett sex pa hotelltoalett

For nagra dagar sen befann vi oss i en storstad och skulle ut  och festa. Vi hamnade pa en bar med ett helt ok liveband som spelade och dar satte vi igang att dricka.
Efter ett tag fick jag syn pa ett hett litet styckte lammkott. ( till skillnad fran vissa av de andra tjejerna sa ar lammkott egentligen inte alls min grej. Jag gillar de aldre erfarna killarna som vet vad de gor. Men alla mar bra att att testa nagot nytt da och da)

Forlat mig, nu kom jag av mej lite.

Hur som helst. Jag och mitt lammkott satte oss utanfor baren for att snacka lite ( hangla alltsa).
Hanglet blev hetare och hetare. Hans hand var langt in under min klanning, han kande mina fuktiga trosor, lutade sig fram emot emot mig och sa med kat rost " jag ar saker pa att du och jag skulle ha sa jakla bra sex".
Det rackte nastan for att fa mig att komma.
Vi kunde inte ga hem till honom och vi kunde inte ga hem till mig. Vi kunde inte bara lata vara heller, vi var tvugna att ha varandra och det snart.
Vi borjade ga. Kyssarna blv hetare och hetare och till slut sa jag at honom att jag struntade fullstandigt i vart vi var och vilka som sag oss, jag ville ha sex NU. Han drog in mig pa forsta basta hotell med tanken att hyra ett rum. Hotellet rakade vara ett av stadens finaste och receptionen var aven obevakad sa vi fortsatte rakt in och hamnade till slut pa damernas toalett.
Dar fick vi snabbt av oss alla vara klader och lilla lammkottet visade sig vara en valdigt valtranad kille med stor hard och harlig snopp. Kat som jag var bestamde jag mig for att ta befalet, knuffade ner honom pa toasitsen och grenslade honom. Ah, antligen!
Sexet var det basta jag haft pa lange.

Daisy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0