High Five!

Ett amne jag och mina vanner har diskuterat ar tankbara max och minimumaldrar pa dom vi har sex med.
Jag foredrar lammkott.
Jag har hittat ett lamkott. Han var en 19arig skonhet vars kyssar var lite lam, och han dansade med en hand i fickan. 
Hittade vagen hem tills hans dorr, och aven sang. Upp till bevis, ska jag halla mig till lammkott, eller ar det lite aldre argangar jag ska satsa pa?

Sjalva sexet var medelmattigt, vad man kan forvanta sig av ett one night stand, och innefattade dom vanliga stallnignarna, missionaren, doggy, rida. 
Nar han borjar narma sig orgasm fragar han mig 'Are you close..?" Wtf, tanker jag, och maste namna att han inte ens varit i narheten av att rora min klitta under sjalva sexakten. Lat ga, jag sa Ja, och fejkade den basta orgasmen nagonsin. 

Morgonen efter var jag kat och hoppades pa lite hett morgonsex. Da valjer han att kora pa den avtandande klassikern dar ovetande karlar trycker ner ens huvud som ett tecken pa att dom vill att man ska suga av dom. Jag ar bra pa att suga, sa varfor inte? 
Nar han sedan skjutsade hem mig fick jag en high- five istallet for en kyss. Hur gammal var han, sa jag? 14 eller 19?

Slutsatsen? Jag tanker fortsatta med lamkott. Visst maste det val finnas nagra av dom som vet att en valdigt liten procent av kvinnorna kommer av enbart in och ut- sex, och som inte trycker ner ens huvud for att fa en avsugning, utan faktiskt ber om det?
Han hade iallafall stor snopp!

x Lily
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0