Ju vatare, ju hetare?

Och med det menar jag inte muttan, utan det ar poolsex jag pratar om.
Det hade jag med en kille som jag traffade ute pa en bar. Innan vi gick hem till honom flodade champange runt varat gang, vi dansade pa borden och han pullade mig, mitt i folkmassan! Det var riktig hett, och katade upp oss bada rejalt.

Bestamde ratt omedelbart att aka hem till honom, och till min stora fortjusning sag jag att han hade pool! Svettig efter allt dansande tyckte jag att ett dopp var ett perfekt avslut pa kvallen!
Tog av mig mina underklader uppe i lagenhet, och tillsammans gick vi ner. Nar jag tog av mig klanningen och han sag att jag redan var naken spred sig ett fornojt leende over hans lappar.
Val i vattnet kunde vi absolut inte halla vara hander ifran varandra, och vi hade sa hett sex att jag ler bara jag tanker pa det!

Nojda lagger vi oss i sangen for att forsoka sova, men fortfarande upphetsade efter poolsexet ar vi redo for en ny omgang. Han var det perfekta one night standet. Inget trams, bara knull, rent ut sagt. Harligt, sexigt knull!
Nojd och belaten somnar vi, och ett par timmar vaknar jag av en kyss som smakar nyduschat, och lappar som sager att det ar dags att kliva upp!

X Lily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0