Mensslickaren

Med i bushen var en riktigt skaggig karlakarl som inte gick av for hackor! Forst borjade vi strula bak i bilen nar de andra korde -valdigt hett och busigt. Han smekte min klitta medan jag runkade av honom. Precis nar bada var pa gang att komma, stannade vi saklart pa ett av stoppen langs vagen. Bada var superkata resten av vagen.
Val framme i bushen fick jag olyckligtvis min mens, men det stoppade inte denna riktiga karlakarl! Jag sa som det var, anda gick han ner och slickade mig. (Detta ar nagot som aldrig skulle handa hemma i Sverige). Efter det kom han upp och kysste mig, och nej, det smakade inget illa, jag var ganska ren. Det har ar nagot jag starkt rekomenderar till er som ar riktiga karlar som inte lagger svansen mellan benen sa fort man har lingonveckan. Kom igen, det ar naturligt!
Sedan fragade han mig om jag ville att han skulle "go thru the backdoor", som han uttryckte det(!) Ater igen en analfixerad kille! Men jaja, hal som hal tankte jag och nickade.
Faan, efter forsta forsoket kandes det som en stor bajskorv var pa vag at fel hall for att spracka min anal! "Thats enough, thanks..."

Candy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0