Romantik pa hog niva



Nu ska jag beratta om mitt mest romantiska sextillfalle pa denna resan, kanske till och med nagonsin. Jag far fortfarande nagot dromskt i blicken nar jag tanker tillbaka.
Jag och Pappan tog en kvallspromenad under en av vara campingdagar. Vi vandrade hand i hand pa stranden med solnedgangen borta i horisonten. Vi kom fram till ett hogt berg dar det satt fullt av "warning, stay away" skyltar, vi klattrade over dom och borjade sen bestiga berget.
Vilken utsikt det var pa toppen!
Vi satte oss pa hans filt och borjade kyssas, solen forsvann samtidigt som vara klader akte av och manljuset lyste over vara nakna kroppar. Allt som hordes var vagornas brusande och hans allt djupare andetag nar vi langsamt alskade med varandra under stjarnorna.


Ahh...
Pa stranden pa vag tillbaka stannade vi for att hangla, hans hand forsvann in under mina bikinitrosor och med armarna hart om hans axlar och med ben som skakade sa kraftigt att jag var radd att jag skulle tappa balansen fick han mig att komma igen.

Daisy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0