This is England

Naste man pa tur var Prasten. Nej, han var inte prast, tyvar. Det hade kunnat bli en riktigt challenge. Det var en halvsot engelsman som hade fruktansvarda komplex for sina lar, vilka han kallade "chickenlegs". Dom var inte fina- bleka, hariga och lite slappa trots att han var en liten och tanig karl, men jag har da aldrig mott en karl som har komplex for sina lar.

Aven den har gangen hade jag tur med snoppen, ar det luften har som gor det? Han hade tjock och lang snopp, och visste hur han skulle anvanda den.
Tyvar var han av den sorten som ska dra ut pa sexet, vilket inte alls behover vara en dalig sak, om man ar nykter och pigg, eller full och knullsugen. Jag var full och valdigt trott.
Har hade vi iallafall en som visste var klitoris satt, och pillade for fulla muggar, men trots det hade jag enorma problem med att komma. Kanske var jag inte tillrackligt tand pa honom och hans kycklingben.

Aterigen fick jag anvandning for min talang att suga, da han under inga omstandigheter kunde komma med "jonnie"
(kondom, alltsa), som han sa fint uttryckte det, pa.
Killarna har ar iallafall bra pa att ta initiativet att anvanda kondom!

X Lily

 Hett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0