Pojkbands knull!

Jag och daisy traffade tva otroligt sota engelsman som visade sig vara med i ett pojkband. Lite av en turn off for att vara helt arlig. Men med deras charm sa kom dom undan med den lilla detaljen.
Eftersom vi bada bode pa olika dorm-hostel kunde vi inte direkt ga dit och ha sex. Istallet gick vi langs vattnet och hittade en brygga en bit ut fran land.
Dar borjade vi hangla vilt och kunde inte halla handerna i styr, sa kjolen akte upp och byxorna ner och dar pa bryggan hade vi vilt utomhus sex med ett annat par bara nagra meter bort (dom hade daremot inte sex, utan snarare ett djupt samtal) och jag ar overtygad om att dom sag ungefar allt som forsegick hos oss.
I samma veva som han kom sa upptacker vi att kondomen spuckigt i all action. Inte kul!
Men det ordnade vi med ett litet piller som jag tackar hogre makter for. Vi hann sitta och pa skamt diskutera vad barnet skulle heta. Isabell tyckte han. Men det blir ingen Isabell for hans del!

Vi traffades igen ett par kvallar senare och han kysste sa bra att jag blev sa fruktansvart kat.
Stranden, det ar val dit alla gar for att ha sex? Sa dit gick vi och annu en gang hade ett hett utomhus sex. Jag ar inte sa stort fan av sand-sex men vi stog upp mot ett racke och den har gangen sprack inte kondomen.
Vi skulle fatt javligt snygga barn tillsammans. Det ar jag overtygad om!

Dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0