Tva minuter, sen slut!

Vilken harlig helg, massa sex och alkohol. 
Jag lyckades haffa at mig en av dom lokala killarna, han vart lite kort for min smak, men det ar ok. Med hans ogon skulle han kunna blinka mig till manen.
Han kan blinka mig till manen, men inte till en orgasm tyvar. Den har sota lilla 20 aringen var ett av mina samsta ligg.. nagonsin!
Han var "a bit to excited" som han uttryckte det. Och jag kan inte annat an halla med. Har kan vi snacka in ut in ut in ut in ut in ut och sen var det slut. Tva minuter, max, sen var han klar!

Kan ni tanka er hur det ar att ha en snabbis med honom? Eller hur manga ganger vi skulle hinna ha sex under en heldag i sangen? Det skulle vara intressant att veta, men jag tanker inte utsatta mig for en hel dag med tva-minuters-sex. Det far nan annan sta for.
Han kommer latt undan dock. Hade han inte vart sa himla sot hade han fatt en fet diss, men pa grund av hans harliga looks fick han hanga med oss, och kanske till och med far traffa mig idag igen.

x Lily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0